• Google Ads kampanje, SEO optimizacija

  • Vođenje kampanja na društvenim mrežama

  • Izrada promo materijala za digitalno oglašavanje

Zašto mi je potreban digitalni marketing?

Kada posjedujete profile na društvenim mrežama i/ili možda postojeću web stranicu/webshop definitivno je potrebno razmisliti o marketingu – bilo koje vrste a posebice digitalnom.

Digitalni marketing u svojoj srži nije ništa drugačiji od konvencionalnog marketinga već se samo razlikuju alati kojima dolazite do kupaca, kako komunicirate s njima i kako predstavljate sebe. Najčešće se koriste aktivnosti:
-SEO optimiziacija za tražilice
-Rad na društvenim mrežama (plaćeni oglasi)
-Google AdWords
-Newsletteri

Postoji velika šansa da proizvod koji upravo Vi i Vaša tvrtka prodajete prodaje i konkurencija i glavno pitanje je gdje će kupci kupiti proizvod? Marketing je stvaranje, pronalaženje i zadovoljavanje potreba. Ključ kvalitetnog digitalnog marketinga jest biti tamo gdje su Vaši kupci. Pažnja – nemojte tražiti Vaše kupce na krivom mjestu. Živimo u digitalnom dobu te je gotovo svaka osoba online. Svaka roba i usluga ima svog kupca, prepoznajte to te udarite tamo gdje treba.
-Primjer: ženska populacija između 20-30 godina. Nema smisla prodavati pegle za kosu a plaćati oglas na mušku publiku, osim ukoliko Vam nije stalo do novca.

Kolika su ulaganja u marketing?

Ne postoji pravilo, no postoje neke smjernice:
-“jednokratni” marketing
-dugoročni marketing

Pod jednokratni marketing spada npr. izrada vizitki i letaka koje dijelite klijentima. Ti materijali mogu trajati godinama, ali spadaju pod jednokratni projekt kojeg ste napravili a u budućnosti ga je potrebno možda izmjeniti – npr. promjenili ste adresu poslovanja, broj telefona itd. Pod dugoročni  marketing spadaju mjesečna ulaganja u plaćanje kampanje (Google i društvene mreže) i besplatni ali vremenski dug put” SEO optimizacija.

Dugoročno ulaganje u digitalni marketing se isplati. Potrebno ga je započeti čim prije, danas-odmah!.

Što je taj famozni SEO koji svi spominju?

Kratica SEO odnosi se na Search engine optimization (optimizacija za tražilice)
To je marketinški proces optimiziranja web stranice i sadržaja gdje se fokus stavlja na povećanje vidljivosti u organskim rezultatima pretraga na tražilicama. Optimizacijom poboljšavamo besplatnu poziciju na rezultatima stranice. Imajte na umu da bi ste bili pri vrhu Google rezultata – to košta! Ukoliko se aktivno ne oglašavate a primjetili ste da vas nema na prvih 10 stranica Google rezultata u pretragama – tada ozbiljno morate poraditi na SEO optimizaciji. SEO optimizacija je dugoročni proces i nije nešto što napravite i vidite sutra. Da biste okusiti prve SEO plodove trebate će vam cca 6 mjeseci rada. To znači da pola godine radite samo vjerujući SEO osobi da će se rezultati početi pokazivati. A to zna biti teško. No onda jednog dana počnete dobivati puno više prometa, upita, rezervacija, prodajete više iako niste radili nove oglase…analitika je pokazala da je SEO počeo funkcionirati i da vas ljudi nalaze na tražilici.

Tražilice imaju svoje botove (robote tj računalne programe koji izvršavaju naredbe samostalno, a često uključuju elemente umjetne inteligencije) koje pretražuju stranice na webu, idući od stranice do stranice, prikupljajući informacije o tim stranicama i stavljajući ih u indeks.

Zatim algoritmi analiziraju stranice koje su indeksirane, imajući na umu stotine faktora i signala za rangiranja, kako bi odredili redoslijed prema kojem će se stranice prikazivati na rezultatima pretrage za pojedini upit. U prijevodu, kad ukucate „kako popraviti ormar“, algoritam određuje koji će vam rezultat prikazati. Ono što vam se prikaže danas nije zacementirano, već sutra se redoslijed rezultata može promijeniti. Imajte na umu kako Internet napreduje da napreduje i konkurencija, Vi ne gurate optimizaciju ali budite sigurni da konkurencija opasno radi na tom polju. Da biste spriječili SEO padove, valja redovito provjeravati analitiku prometa na web stranici te shodno tome djelovati. Ne želite da propadne se sav trud uložen u ostvarivanje visokih pozicija na Googleovim rezultatima pretrage.

Plaćeni oglasi na tražilicama imaju ispred oznaku “Ad”. Organske neplaćene pozicije se moraju zaslužiti kvalitetom, a korisnici traže kvalitetu, ne oglase.

SEO je izrazito važan element online marketinga gdje zahvaćate korisnike u trenutku kad oni traže neke odgovore i kad žele nešto kliknuti i/li kupiti. To je tzv. pull marketing- marketing privlačenja, koji je tu kad kad korisnici žele pronaći.

Zašto je tako teško uvjeriti ljude da ulažu u SEO? Jer je SEO “nevidljiv.”

Strah i nerazumijevanje najčešći su razlog zašto se netko ne želi odlučiti uložiti u nešto. Ne govorim tu samo o SEO-u, ista stvar je i kad krenete nekima objašnjavati bitcoin, dionice, općenito ulaganja koja su „negdje nevidljivo.“ Lako je uložiti u izgradnju nekretnine. Izgradiš je i vidiš je, stoji na toj adresi, možeš je prodati dalje. Ali zašto pobogu uložiti u SEO?

Google oglas odmah vidiš. Sve dok imaš novca za oglašavanje, vidiš se na prvoj stranici rezultata i sretan si. Ali možda ne znaš da je klikanje na oglase 10x manje od klikanja na organske rezultate na prvoj stranici. Organski rezultat je neplaćeni rezultat, a za njega je zaslužan SEO.

 

Što će mi onda nekakva agencija za marketing?

Marketinška agencija će se pobrinuti da vaša kampanja bude što uspješnija tako što ćete se Vi fokusirati na svoj posao a agencija na kampanju. Možete probati i sami dapače, međutim prepustite to u ruke ljudi koji poznaju svoj posao. Cilje da se svatko posveti poslu u kojem je dobar, tako da obostrano i u isto vrijeme dižemo vrijednost i prodaju. Razumljivo je da kao prodavač u trgovini ne možete u isto vrijeme posluživati kupce i raditi na web-u, možda i možete ali koliko ćete biti dobri na oba polja i kakve će to rezultate izroditi?

Svidjeli smo Vam se?

+385 97 654 5235

info@reklamspot.hr